reklama

AI

Je to skvely film o citoch...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvy krat ked som tento film videl, tlacili sa mi slzy do oci.
Dojimavy film o chlapcovi, ktory chce len lubit a spolocnost ho odmieta, len preto,
ze je iny ako ostatni a nerozlisuje niektore veci.

Tento chlapec velmi trpi, neuveritelne...

Prezije mnozstvo pre neho takmer neriesitelnych situacii a pomoze mu castokrat nahoda.

Tuzi len po jednom, aby mohol byt so svojou matkou, milovat ju a prezit s nou co
najdlhsie co najprekrasnejsie chvile a tak sa rozhodne hladat fiktivnu postavu, modru
vilu, ktora by ho mohla zmenit tak, aby bol jednym z ludi co ho odmietaju.

Prvy krat ma dojala jeho laska k tej matke a citlive sceny,
az na niekolky krat som si vsimol ze vlastne take AI prezivam aj Ja.
Aj ked niesom hracka, robot ani mechanika.
Rodinu nemam, lebo medzi nich nepatrim, hladam stale niekoho, nieco co by ma naplnilo
pocitom aky potrebujem, potrebujem citit, ze ma niekto miluje, ze je to
opatovana energia, ze nemrham zbytocne, ze sa nenecham opat manipulovat...Nenachadzam to.

Pribeh konci tym, ze si uvedomuje, ze on sa zmenit nemoze, ze nikdy inym nebude, a uz
sa ani o to nepokusa, vie ze to co moze zmenit je len okolie, okolie vokol neho.
Aspon na jeden den to zmenit.
Podarilo sa mu to.
Podarilo sa mu to a potom sa rozhodol ze taktiez zaspi vecnym spankom.
Zostava mi len dufat, ze aj ja najdem svoj pokoj a budem stastny,
ze pride den ked budem citit, ze som dostal, to co som dal, ze niekomu chybam, ze
niekoho milujem a on miluje mna.
Nezalezi na pohlavi, na rase, zivotnej urovni.

To naozaj nie.

peter artintel

peter artintel

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý gay, ktorý je dosť značne psychicky vyčerpaný schovávaním vlastného ja, pocitov a radostí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu